
استراتژی ورود به بازار
استراتژی ورود به بازار (GTM) نقشه راهی دقیق و مرحله به مرحله برای پرتاب یک محصول جدید یا آوردن یک محصول موجود به بازار جدید است. یک استراتژی GTM قوی…
استراتژی ورود به بازار (GTM) نقشه راهی دقیق و مرحله به مرحله برای پرتاب یک محصول جدید یا آوردن یک محصول موجود به بازار جدید است. یک استراتژی GTM قوی…
هزینه جذب مشتری (CAC) یکی از مهمترین معیارهای بازاریابی است که نشان میدهد کسب یک مشتری جدید چقدر برای شما هزینه دارد. درک این هزینه به شما کمک میکند تا…
بسیاری از بهترین ابزارهای سئو برای تجارت الکترونیک ماهانه 100 دلار یا بیشتر هزینه دارند، اما ابزارهای سئو رایگان خوبی (یا ابزارهای خوبی که دارای نسخه آزمایشی رایگان هستند) وجود…
CPM یک مدل قیمتگذاری تبلیغات دیجیتال است که در آن تبلیغکنندهها به ازای هر نمایش یا ایمپرشن تبلیغ پرداخت میکنند. CPM مخفف “هزینه به ازای هزار نمایش” است. CPM چیست…
تبلیغات هزینه بر کلیک یا PPC به مدلی از تبلیغات اینترنتی گفته میشود که در آن تبلیغکنندهها تنها زمانی هزینه پرداخت میکنند که یک بیننده روی تبلیغ آنها کلیک کند.…
ترید مارکتینگ(بازاریابی تجاری) به مجموعهای از استراتژیها و فعالیتهایی اطلاق میشود که با هدف افزایش فروش و توزیع محصولات از طریق خردهفروشان، عمدهفروشان و توزیعکنندگان انجام میشود. این نوع بازاریابی…
صفحه جزئیات محصول (PDP) نقطه اوج سفر خرید آنلاین است. این صفحه جایی است که مشتری تصمیم نهایی خود را برای خرید یا عدم خرید محصول میگیرد. بنابراین، بهینهسازی و…
تصور کنید وبسایت شما یک کتابخانه وسیع است. نقش موتور جستجو این است که هر کتاب (صفحه وب) را در کتابخانه شما فهرست بندی کند تا محتوای آن را درک…
ساخت لینک فرآیند کسب لینکهای ورودی به وبسایت شما از منابع خارجی است. این لینکها مانند رایهای اعتماد برای سایت شما هستند که به موتورهای جستجو نشان میدهند که سایت…
تحلیل مشترک یک روش تحقیقات بازار است که به شما کمک میکند بفهمید مشتریان شما به چه ویژگیهایی در یک محصول یا خدمت اهمیت میدهند. با استفاده از این روش،…
وقتی در یک پارک تفریحی گم شدید چه کار میکنید؟ ممکن است نقشهای تهیه میکنید. این همان چیزی است که گوگل برای خزیدن صحیح وبسایت شما نیاز دارد: یک نقشه…
هاب محتوا (Content Hub) یک پلتفرم یا سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به شما کمک می کند تا تمام محتواهای خود را در یک مکان مرکزی سازماندهی، ایجاد، مدیریت…