معیارهای بازاریابی (marketing metrics)
معیارهای بازاریابی (marketing metrics) چیزی است که بازاریابان برای نظارت، ثبت و اندازه گیری پیشرفت در طول زمان از آن اس…
معیارهای بازاریابی (marketing metrics) چیزی است که بازاریابان برای نظارت، ثبت و اندازه گیری پیشرفت در طول زمان از آن اس…
ارزش رسانهای کسب شده (Earned Media Value یا EMV) میتواند یک معیار بسیار ارزشمند برای اندازهگیری بازده تلاشهای بازا…
هنگامی که صحبت از ساختن یک وبسایت قوی به میان میآید، بکلینکها یکی از مهمترین عوامل هستند. با این حال، این موضوع باع…
کلمات کلیدی بلند (Long-tail keyword) عبارتی است که به طور معمول از سه تا پنج کلمه تشکیل شده است. از آنجایی که این کلمات…
شناخت برند به نشانههای بصری و شنیداری گفته میشود که مردم برای شناسایی یک برند از آنها استفاده میکنند. از سوی دیگر، …
کنیبالیزیشن کلمات کلیدی (همخواری کلمات کلیدی) زمانی اتفاق میافتد که دو یا چند صفحه برای یک کلمه کلیدی خاص رقابت میکن…
بازاریابی عملکردی (performance marketing) به نوعی از بازاریابی دیجیتال اشاره دارد که در آن برندها تنها پس از برآورده شد…
واژهی SEM یا Search Engine Marketing فرآیند افزایش ترافیک سایت از طریق تبلیغات پولی روی موتورهای جستجو است و SEO یا Se…
ایندکس گذاری یا به عبارت دیگر شاخص گوگل پایگاه دادهای از تمام صفحات وب است که موتور جستجو از آنها استفاده کرده و در نت…
شاخصهای کلیدی عملکرد بازاریابی (KPIs) مانند متن تصمیمها و اهداف سال نو هستند که باید به آنها پایبند بمانید. این شاخص…