با تیم مدیران OZ
آشنا شوید
علی اکبر قراگوزلو
مدیر اجرایی
امیر عرشیا کاشی پز
مدیر فروش
محمدحسین یارقلی
مدیر مالی
خلاقیت و تعهد
در OZ، هر پروژهای یک داستان است و ما متعهد به اتمام این داستانها هستیم. از اولین روز تا کنون، تلاش ما بر این بوده که با خلاقیت و تعهد، داستان شما را به نحوی جذاب و ماندگار به نمایش در بیاوریم.
تیم حرفه ای
با توجه به فراز و نشیبهای جاده تبلیغات، ما با تیمی از افراد متخصص و با انگیزه به همراه به روز ترین تکنولوژی ها، به دنبال جلب توجه و افزایش دیده شدن شما هستیم.
سادگی و پیروزی از اصول
تعهد ما به سادگی، رعایت اصول و همچنین قیمت مناسب نه تنها بر بهتر شدن تجربه مشتریان شما تأثیر مثبت میگذارد، بلکه امکان دستیابی به اهداف با کیفیت بالا را نیز تضمین میکند.
به ما بپیوندید
در اوزی باور ما این است که هر تبلیغات یک داستان است و با همراهی تیمی از افراد مبتکر و با انگیزه، متعهد به اتمام این داستان ها هستیم. هماکنون میتوانید به ما بپیوندید و در این سفر خلاقانه با ما همراه شوید.
هدف ما
تبدیل ایده ها به واقعیت
از ابتدای سفر 2 ساله ما تا کنون، اوزی به عنوان یک نقطه پویا در صحنه تبلیغات درخشیده است. تیم اوزی به طور فعال به کاوش در دنیای جدید تبلیغات میپردازد، تا استراتژیها همیشه مطابق نیازهای شما باشند. در اوزی ما باور داریم که تبلیغات نه تنها باید هویت و مفهوم شما را به درستی منعکس کند، بلکه باید یک سفر مشترک به سوی موفقیت باشد. اوزی، با افتخار به عنوان همنشین شما در این سفر قدم میگذارد.
آخرین مقالات
با ما همراه شوید تا دنیایی از اطلاعات جدید و راهنماییهای با ارزش را کشف کنید و با آخرین نوآوریها در زمینه تبلیغات آشنا شوید.
رسانه های مالکیتی: تعریف، نکات و استراتژی برای کسب و کار های کوچک
رسانههای مالکیتی به هر نوع محتوایی اطلاق میشود که از طریق کانالهای بازاریابی در اختیار شما منتشر میکنید، مانند وبس…
12 ابزار محبوب برای تحقیق کلمات کلیدی و رشد حضور آنلاین شما
برای موفقیت وبسایت خود، از این 12 ابزار جامع تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید که به شما کمک میکنند تا کلمات کلیدی مؤثری …
محصول گذاری چگونه کار میکند؟ مثال ها و مزایا
محصولگذاری (Product Placement) یک تکنیک بازاریابی است که در آن محصولات شما در رسانههای اجتماعی، تلویزیون، ویدیوهای مو…