نوشتن یک صفحه نهایی در مورد کسب و کار شما

اگر صاحب کسب و کار یا یک نماینده فروش باشید، همیشه خدمات خود را ارائه می‌دهید و به مشتریان آنچه را که ارائه می‌دهید تا حد امکان مختصر می گویید، و سعی می‌کنید کسب‌وکار خود را در کمترین کلمه‌ای که می‌توانید خلاصه کنید. اینجاست که تک پیجر کسب و کار به کمک شما می‌آید.

شما ارائه هایی در مورد کاری که انجام می‌دهید ایجاد می‌کنید و یک وب سایت کامل به کسب و کار خود اختصاص می‌دهید، اما، زمانی که مشتریان به پاسخ‌های سریع نیاز دارند، یک صفحه تک‌پیجر را بیرون می‌آورید. اما اگر کسب و کار شما این ابزار مفید را از دست داده است، نگران نباشید. در این مقاله من در مورد اینکه چگونه می‌توانید گام به گام خود را بسازید و یک الگو را به اشتراک بگذارید تا فرآیند آسان شود، بحث خواهم کرد. بیایید شروع کنیم. شما می‌توانید سطح خود را به یک صفحه پرطرفدار خلاصه کنید که توجه را جلب کند و به اصل مطلب برسد.

تک پیجر چیست؟

یک صفحه سندی است که یک پیشنهاد، فرآیند، مفهوم یا خط مشی را در حدود 250 کلمه خلاصه می‌کند. هدف آن جلب علاقه خواننده و رها کردن آن‌ها برای بیشتر خواستن است. هدف آن این است که خواننده را وادار به انجام اقداماتی مانند برنامه ریزی تماس، بازدید از یک وب سایت یا امضای قرارداد کند. همانطور که گفته شد، تک پیجرها فقط برای فروش نیستند. آن‌ها همچنین می توانند ابزار آموزشی باشند. هنگام به اشتراک گذاری دانش، قالب واضح و جذاب توجه را جلب می‌کند و به خوانندگان کمک می‌کند اطلاعات کلیدی را حفظ کنند.

نوشتن یک صفحه نهایی در مورد کسب و کار شما

آناتومی یک صفحه

تک پیجر شما باید متناسب با اهداف خاص شما باشد. اما صرف نظر از کسب و کار، هفت عنصر اساسی وجود دارد که باید در هر پیجر وجود داشته باشد. من هر یک از این مولفه‌ها را در ادامه به اشتراک خواهم گذاشت.

آرم شرکت 

لوگوی شرکت خود را به صورت برجسته در صفحه قرار دهید. این کار تصویر کوچک برند شما را تقویت می‌کند و به خوانندگان اطمینان می‌دهد که چه کسی پشت این پیشنهاد است.

درباره

توضیح مختصری در مورد محتوا ارائه دهید که نشان دهد شما چه کسی هستید، چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌کند و چرا خوانندگان باید به آن اهمیت دهند. این بخش باید علاقه آن‌ها را به محتوای اصلی برگه برانگیزد.

بیان مساله

مشکلی که در حال حل آن هستید را باز کنید. برای فروش تک پیجر، به طور مستقیم با نقاط درد مشتری خود صحبت کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاران هستید، جایگاهی را که دارید پر می‌کنید، توصیف کنید. برای یک پیجر داخلی، یک نقشه راه سطح بالا از آنچه در آینده است ارائه دهید.

ویژگی ها و مزایا

این بخش جایی است که ارزش پیشنهادی منحصر به فرد خود را برجسته می‌کنید. ویژگی های کلیدی و مزایای محصول، سرمایه گذاری یا مفهوم خود را به وضوح بیان کنید. آن را کوتاه نگه دارید و روی ضروری ترین نکات تمرکز کنید.

اثبات اجتماعی

از شواهد اجتماعی برای اثبات ادعاهای خود استفاده کنید. برای تقویت اعتبار و ایجاد اعتماد، توصیفات مشتری، آمار صنعت یا جوایز را در نظر بگیرید.

فراخوانی برای اقدام

شامل یک فراخوان روشن برای اقدام است که هیچ شکی در مورد آنچه که خواننده باید در مرحله بعدی انجام دهد، مانند تماس، بازدید از وب سایت یا برداشتن گام بعدی در فرآیند، باقی نمی گذارد.

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تمیز و واضح (وب‌سایت، ایمیل، تلفن، رسانه‌های اجتماعی) را در پایین صفحه خود ارائه دهید تا مطمئن شوید سرنخ‌ها می‌توانند به راحتی با شما در تماس باشند.در حالی که همه این اطلاعات در تک پیجر شما ضروری است، نحوه طراحی ورق به شدت متفاوت است. اگر در یک صنعت رسمی و فشرده کار می‌کنید، می‌توانید فقط متن ها و نمودارهای تمیز را انتخاب کنید. اگر خوانندگان شما مشغول هستند، یک اینفوگرافیک ممکن است راه ساده‌تری برای اشتراک‌گذاری اطلاعات باشد.

چگونه یک صفحه تک برای کسب و کار خود بسازید

اکنون که می‌دانیم چه کاری در یک صفحه نویسی انجام می‌شود، من روند ساخت یک صفحه را به صورت گام به گام با شما به اشتراک می‌گذارم.

اصول اولیه را فهرست کنید

ما هفت عنصر مورد نیاز شما را در تک صفحه خود در بالا مورد بحث قرار دادیم. همچنین باید ماموریت خود را در عناوین کوتاه، ارزش پیشنهادی خود را در یک نمای کلی کوتاه و بیان مشکل خود را در چند جمله خلاصه کنید. قبل از اینکه شروع به جمع آوری تک صفحه خود کنم، دوست دارم بنشینم و همه آن را فهرست کنم. این کار شامل جمع‌آوری دارایی‌های من (مانند لوگوی من) در یک پوشه و نوشتن متنی است که می‌خواهم در Google Doc بدون قالب قرار دهم.

پیشنهاد ارزش خود را در نظر بگیرید و به آینده نگاه کنید

تک پیجر شما باید نشان دهد که چه چیزی پیشنهاد شما را منحصر به فرد می‌کند و چگونه برجسته می‌شود. شما باید به وضوح مشکلی را که در حال حل آن هستید ترسیم کنید و پیش نمایش کنید که راه حل شما چگونه به آن رسیدگی می‌کند. حتی ممکن است مخاطبان هدف خود را تعریف کنید و به طور مستقیم با نیازها و نقاط درد آن‌ها صحبت کنید. از این رو، توصیه می‌کنم به آینده نگاه کنید. این امر به ویژه، در صورتی صادق است که کسب و کار خود را به سرمایه گذاران معرفی کنید. آن‌ها این احساس را خواهند داشت که در آینده می‌توانند از شما انتظار داشته باشند.

طراحی کنید

اکنون که تمام قطعات را آماده کرده‌اید، زمان شروع طراحی است. نحوه طراحی تک پیجر خود به صنعت شما و دسترسی شما به استعدادهای طراحی گرافیک بستگی دارد. اگر یک طراح در کارکنان خود دارید، ممکن است از آن‌ها بخواهید که از طرف شما یک طرح بندی سفارشی ایجاد کنند. با این حال، الگوهایی مانند این، فرآیند را برای همه آسان می‌کند.

نوشتن یک صفحه نهایی در مورد کسب و کار شما

نمونه های تک صفحه ای

تک پیجرها می‌توانند برای همه انواع کسب و کار مفید باشند، بنابراین از نظر ظاهر و ارائه، بسیار متفاوت هستند. نگاهی به صفحه‌های تک بخشی که به خوبی طراحی شده‌اند می‌تواند به شما کمک کند هنگام ایجاد صفحه‌های خود الهام بگیرید.

کسب و کار تک صفحه

آیا به دنبال ایجاد یک صفحه با آمار برای پشتیبان گیری از ارزش پیشنهادی خود هستید؟ این الگو به شما کمک می‌کند. بخش‌های متن سنگینی که ماموریت‌ها، ارزش‌ها و پیشرفت شرکت را پوشش می‌دهند، در سمت چپ یافت می‌شوند. نمادها و تمام حروف‌ها باعث می‌شوند سرفصل‌ها پرش کنند.سمت راست روی داده ها تمرکز می کند. خوانندگان می توانند عملکرد شرکت را در یک نگاه مشاهده کنند که به تاثیر تجارت اهرم بصری خوبی می‌دهد.

نکته حرفه ای: داستان سرایی، اثبات اجتماعی، و ارزش را برای نشان دادن اینکه چرا کسب و کار شما یک شریک قوی است، ترکیب کنید.

محصول تک صفحه ای

تک پیج کنندگان محصول بر روی مشخصات یک پیشنهاد خاص تمرکز می‌کنند. چه چیزی آن‌ها را از جایگزین ها متفاوت می‌کند؟ ویژگی های اصلی چیست؟ قیمت آن چیست؟ یک محصول تک صفحه ای باید به این سوالات پاسخ دهد. صفحه یک، صفحه فوق کنسولی را به نمایش می‌گذارد که به زودی عرضه می‌شود.

نکته حرفه ای: اندازه قلم می‌تواند به شما کمک کند توجه خواننده خود را جلب کنید. مهمترین اطلاعات مانند قیمت و تاریخ انتشار را با فونت بزرگتر قرار دهید.

بازاریابی تک صفحه ای

تک پیجرهای بازاریابی، اسناد داخلی هستند که تیم ها را همسو می‌کنند. آن‌ها عکس های فوری از عناصر مهم مانند لوگوها، رنگ های برند، فونت ها، صدا، اهداف و شخصیت های مشتری هستند. اگر کمپین جدیدی راه‌اندازی می‌کنید، یک صفحه‌ تضمین می‌کند که پیام‌ها، تصاویر و لحن با برند شما مطابقت دارند. صفحه فوق بر یک کمپین بازاریابی ویدیویی تمرکز دارد. این برگه مشخص می‌کند که پروژه برای چه منظوری است. به عنوان یک بازاریاب، این برگه درک آنچه تیم می‌خواهد و چگونگی ساخت آن را برای من آسان می‌کند.

یک صفحه پیچ

طرح های تک صفحه‌ای برای مدیران پروژه با ابتکارات جدید و مشاورانی که برای قراردادها رقابت می‌کنند مفید است. از این سند برای جلب توجه مخاطبان خود و برانگیختن علاقه آن‌ها استفاده کنید. یک سند یک صفحه‌ای خوش ساخت می‌تواند شانس شما را برای رسیدن به مشتری دلخواه افزایش دهد.

نکاتی برای ایجاد تک پیجرهای موثر

پر کردن اطلاعات در یک صفحه موفقیت را تضمین نمی‌کند. در ادامه، من برخی از مواردی را که در گذشته از ساختن تک پیجرها جمع آوری کرده‌ام، به اشتراک می‌گذارم.

مختصر و مخاطب محور باشید

یک صفحه باید تعادلی بین تاثیرگذاری و خوانایی برقرار کند. این دارایی باید مختصر باشد. زبان و محتوای خود را برای مخاطب خاص خود تنظیم کنید. هنگام خطاب به مشتریان از اصطلاحات تخصصی شرکتی اجتناب کنید، اما هنگام ارائه به سرمایه گذاران، اعداد و داده‌ها را در اولویت قرار دهید.

تک پیجر خود را با قالب بندی استراتژیک ارتقا دهید

به قالب بندی عناصری که خوانایی تک پیجر شما را آسان می‌کنند توجه کنید. فضای سفید را در آغوش بگیرید تا یک طرح بندی بصری جذاب ایجاد کنید، که از درهم ریختگی جلوگیری می‌کند و به محتوای شما اجازه می‌دهد تا بدرخشد. من همچنین توصیه می‌کنم یک عنوان قانع‌کننده ایجاد کنید که توجه خواننده شما را جلب کند و ارزش اصلی پیشنهاد شما را به اشتراک بگذارد.

یک داستان منسجم بگویید

مانند هر روایت خوب، تک پیجر شما باید شروع، میانه و پایان مشخصی داشته باشد. هر جزء باید به طور یکپارچه به هم متصل شود و خواننده شما را از طریق یک داستان روشن و جذاب راهنمایی کند. جریان منسجم مخاطب شما را علاقه مند نگه می‌دارد و نکته اصلی شما را تقویت می‌کند. نحوه توزیع تک پیجر خود را در نظر بگیرید. به تک پیجر پایبند باشید. در حالی که تک پیج‌کننده‌ها جزوه‌های عالی می‌سازند، اشتراک‌گذاری محتوا را در وب‌سایت، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا حتی به‌عنوان یک خبرنامه ایمیل بررسی کنید، و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما آن را از طریق کانال‌های دلخواه خود دریافت می‌کنند.

نوشتن یک صفحه نهایی در مورد کسب و کار شما

نتیجه: کسب و کار خود را با یک پیجر افزایش دهید

ما در دنیای تجاری پرشتاب زندگی می‌کنیم، بنابراین جلب توجه مخاطبان و انتقال پیام شما بسیار مهم است. تک پیجرها برای نمایش کسب و کار، محصول یا رویداد شما به روشی مختصر و جذاب بسیار عالی هستند. از الگوی تجاری تک صفحه‌ای ما برای پیشرفت استفاده کنید. با استفاده از این الگو، شما قادر خواهید بود در کمترین زمان یک صفحه تک حرفه ای و متقاعد کننده ایجاد کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *